
Idag har vi kokat knäck och bakat Rocky Road julgodis. Naturligtvis hjälpte hundarna till med vad de kunde, tex sno choklad och slicka ur sirapsflaskor....

Tja det är ju jättetråkigt väder, verkligen, och man vill ju hellre vara inne och gosa till sig, så varför inte göra innevistelsen rolig för hundarna? Gör superenkla smällkarameller till hundarna av toarullar. Stoppa in en godis och vik in hörnen, hur simpelt som helst och jättekul för dem!

Stort GRATTIS och bra jobbat Aina och Visco!
Lovas pappa
Sess Miros Shadow fick cert på "Hund 2008" i Stockholm i helgen och blev därmed SUCH. Eftersom han dessutom har ett cert i Norge så borde han även blir NUCH i samma veva. Men vi avvktar besked från SKK. Grattis ägare Susanne,
kennel Aikimis och uppfödare Airi, kennel
Sess Miros.
Nu blir man lite sugen på att anmäla till vårens utställningar, men det dröjer ännu några månader innan utställningssäsongen drar igång här nere i södern. Förmodligen blir det Hässleholm valputställning i februari och Malmö Int i mars. Sen får vi se hur det rullar på.