Årets sista dag

Idag har det varit underbart väder, soldis och frost i gräs och träd. Mycket vackert. Naturligtvis tog jag med kameran ut och fotade hundarna i den vackra naturen. Vi höll också på att få med oss en harstek hem till nyårsmiddagen... men whipparna kom tillbaka efter ett tag, utan hare.

Jag har massor av snöiga vinterbilder från Frösön och massor av frostiga vinterbilder från Ystad men jag har suttit så länge och redigerat och kan inte riktigt bestämma mig för vilka jag vill ha med. Men jag visar några här nere från idag. Bilderna från Frösön tar jag en annan gång. Jag har också gjort en ny indexbild på hemsidan.













Egentligen ska man väl summera året som gått men eftersom jag inte varit så aktiv i ringarna eller inom någon annan diciplin så väljer jag bara att tacka alla härliga valpköpare som varit så duktiga med sina hundar! Jag vill också önska er lycka till inför 2009. Mina planer inför nästa år är att ställa ut mina mittlar i första hand. Jag kommer också att försöka ta LC-licens på Java och så ska hon paras med Higgins. Jag väntar på att hon ska börja löpa nu i januari. Detta kommer att bli Sommarhagens sista whippetkull och naturligtvis hoppas vi på blåvita friska och sunda valpar. Jag kommer också att försöka para Chessie en tredje gång. Det kanske blir tredje gången gillt! Hon har ju tyvärr gått tom två gånger.
Tack också för alla fina julkort och gåvor jag fått! =) Det har jag verkligen uppskattat!

0 Response to "Årets sista dag"