3:e veckans dräktighet

Nu har det gått 3 veckor sedan Java parades och hon ser dräktig ut. Men jag har ändå beställt ultraljud till nästa fredag (27/3) för att få en säker bekräftelse och i så fall även en uppskattning på antalet valpar.
Jag planerar att åka till kennel Wig-Makers och fota Vegard, men jag väntar på bra väder så vi kan ta uppställningsbilder utomhus.

Denna helg är det Malmö Int (SV-09) och jag har anmält Lova och kommer främst att vara vid mittelringen. Det är 21 mittlar anmälda.
Sommarhagens Footloose är den enda whippeten anmäld från vår kennel och kommer att visas av ägare Mikael Segerlantz. Jag tror det var nånstans mellan 40-50 whippet anmälda. Jag vill gärna se whippetbedömningen också, så jag hoppas inte den sammanfaller med mittelbedömningen.

0 Response to "3:e veckans dräktighet"