Int LC-prov i Bollerup

Lisa, Higgins och Mikael vilar ut efter första loppet.


Jag åkte ut till Bollerup idag för att titta på Higgins och Lisa som skulle springa Int LC-prov (arr SvVK/södra). De hade varit där mycket tidigt och fick vänta i många timmar pga en hel del problem i arrangemanget. Men de var vid gott humör och vigör, vilket var roligt att se! Dessutom fick de jättebra poäng i första loppet! Jag var jag tvungen att åka hem vid 13-tiden för jag hade andra saker inbokade men jag önskar dem lycka till inför lopp 2 och jag väntar med spänning på sms efter 2:a loppet. Uppdatering i bloggen ikväll.

Sommarhagens Moulin Rouge "Lisa" 1:a loppet 81,5 poäng, 2:a loppet 79 poäng = 80.25 p
Sommarhagens Footloose "Higgins" 1:a loppet 82,5 poäng, 2:a loppet 83 poäng = 82,75 p

Fullständigt resultat på whippetklubbens whippetforum: http://www.whippetklubben.forum24.se/whippetklubben-about684.html

0 Response to "Int LC-prov i Bollerup"