Snart lämnar valparna oss...

Snart är valparna 8 veckor och ska lämna oss för sina nya liv. Det märks att de har utvecklats mycket bara senaste veckan och är redo för fler saker att upptäcka. Det roligaste de vet är att rusa runt i lägenheten och jaga varann eller brottas i saccosäcken. De brukar få leka en timme åt gången, sedan sover de flera timmar. Vi har börjat koppelträna Gucci och Watson som ska flytta först och det har gått jättebra. Imorron torsdag 1/7 ska vi till veterinären för vaccination, chipmärkning och besiktning.

Jag hade tänkt kalla min valp för Lexi men det funkar inte så bra... för när jag ropar på henne kommer Chessie! Det är samma vokaler och låter så lika. Jag måste nog fundera på ett nytt namn. Luna kanske? Ingen av mina hundar heter nåt med u så det ska väl inte förväxlas...?

Jag har lagt upp en ny sida på hemsidan - Våra katter.

0 Response to "Snart lämnar valparna oss..."