Mittelvalparna 2 veckor

Jäääsp... fotografering nu igen?

Sommarhagens Serrano


"Flirt flirt"
Sommarhagens Manzano (med ett nyöppnat öga)



Jag beundrar Aylas vackra huvud.



Fotogenic redan vid 2 veckors ålder! Vilket uttryck och huvud hon har!
Sommarhagens Birds Eye.




En mörk snygging med mycket egen vilja, och fotad ville han inte bli!
Sommarhagens Habanero.


Huvudbild på Habanero.

Valparna växer så det knakar, mest på bredden om jag ska vara ärlig. Jag tror Lova har grädde i juvren. Nästan alla har öppnat sina ögon, några mer, andra mindre. Redan nu kan man ana vissa skillnader i deras personlighet. Naturligtvis kan det ändra sig men det är lite roligt ändå. Som Carina säger, som har kullen hemma hos sig, så kan t ex tikvalpen Ayla både dia och pipa samtidigt (om nu någon av kullbröderna skulle försöka klättra på henne när hon intar sin delikata måltid).
Jag har tagit några egna bilder också men de har inte samma kvalitet som bilder tagna med Carinas kamera så därför blir veckobilderna tagna av henne och jag får istället den äran att hålla i småknoddarna. Fler bilder på Spetspatrullens hemsida.

0 Response to "Mittelvalparna 2 veckor"