Städat bloggen

Jag har städat undan gamla inlägg och massvis med bilder från bloggen. Har lite funderingar på att göra en ny blogg med etiketter istället för att ha tre bloggar. Jag har dessutom lite planer på att göra om min hemsida och har börjat lite smått. Den förväntas bli klar under augusti.

Just nu går jag och väntar på att Chessie ska löpa, men hon har inte visat några tecken på förestående löp ännu. Däremot tycker jag Java verkar ska sätta igång snart, men hon är ju inte den som ska paras.

Till er som mailat till mig senaste veckan vill jag bara säga att jag kommer att svara så snart jag hinner. Jag jobbar för tillfället heltid och har huset fullt av släktingar, därför har jag inte haft möjlighet att sitta vid datorn på kvällstid.

Ps. Jag har lagt tillbaka länken till bloggen från menyn pga önskemål från läsare.

0 Response to "Städat bloggen"