Coralle BIR-veteran på SvVK/s utställning i Höör

Jaa, vad ska man säga om denna utställning...? Blött-oorganiserat-blött-inga kataloger-blött-tidskrävande-blött-blött.... Ja, nu har jag nog sammanfattat det ganska snällt ändå, tror jag...

Men hem kom jag iaf med en BIR-veteran - Gatecastles Octopussy af Sommarhagen "Coralle". Jag valde att inte stanna till final pga att det hällregnade och att jag hade valparna hemma. Jag hade ju åkt relativt sent pga att jag skulle ställa sist, men fick ändå vänta i timmar... ehum hum hum.....

Coralles kritik: 9 years, substansfull but elegant feminin. Correct head, eyes and ears. Correct and full bite. Exellent neck, top- and underline and also angulation. Correct and typical movement. BÄSTA VETERAN CK.
Oplac i Bästa Tik final. Stannade inte kvar till BIS-veteran.
Domare: Brigitte Suligoi, Schweiz.
Anmälda: 32 hanar, 29 tikar (i veteranklass 2 tikar o 1 hane).

0 Response to "Coralle BIR-veteran på SvVK/s utställning i Höör"