Soffan full samt framtidsplaner...


Ja så här kan det se ut en fredag kväll på Sommarhagens kennel. Finns inte mycket plats kvar i soffan (fotot är taget med min gamla mobilkamera, därför suddigt men ack så mysigt).

Denna vecka har varit ganska lugn frånsett en del ovisshet gällande mitt arbete till hösten, men det är en process som pågått under hela året. Jag har arbetat åt Region Skåne (Landstinget i Skåne) i flera år men f o m 1/11 är mottagningen där jag arbetar såld till Carema. Personalövergång och förhandlingar väntar...

Detta innebär också att jag delvis måste avvakta med vinterns planerade mittelspitz-kullar. Dock är det bestämt att Sess Miros Victoria skall omparas med samma hanhund som i våras, vi väntar på att hon ska börja löpa i höst. Hennes halvsyster Sess Miros Å´Lala ska eventuellt också paras kring nyår, men som sagt, detta beror på min nya arbetsgivare och hur mycket ledighet jag kan ta ut. Valpsidan kommer att uppdateras i höst. Båda mitteltikarna är anmälda till Sofiero och S M Å´Lala "Isa" kommer att ögonlysas i höst.


0 Response to "Soffan full samt framtidsplaner..."