Whippetträff Lomma hundbad 8/8 18.00

Jeanette Sällström (http://www.lisabellawhippets.blogspot.com/) arrangerar som vanligt spontana whippetträffar lite här och där kring Malmö. Häng med på söndag till Lomma hundbad. Jag har kopierat en del av hennes text via mailutskick nedan. Mycket trevligt initiativ och ju fler som kommer desto roligare! Vill ni ha hennes mail om whippetträffar framöver så hör av er till henne.

"Jag tänkte mig Hundbadet i Lomma. Det är så häftigt när de springer runt i det långgrunda vattnet, skönt också för dem att bada lite medan det fortfarande är varmt i vattnet. Det ligger kanske 6-700 m söder om småbåtshamnen.
När jag var där ställde jag mig på parkeringen i hamnen och gick de 10-15 min på gång/cykelbanan för att det är ett bra sätt att värma upp dem också innan frispringet, men de som vill kan ju ses vid parkeringen 17.45 så går vi tillsammans.//Jeanette"

0 Response to "Whippetträff Lomma hundbad 8/8 18.00"