Hej då Flisan!

Flisan - Vacker som en tavla!


Idag reste Flisan hem till Östermalm i Stockholm i full storm och ösregn! Tyvärr glömde jag att ta det obligatoriska hej-då-fotot tillsammans med ägarna. Jag hoppas att hennes matte och husse Linda och Per Eriksson vill maila mig en familjebild senare till min blogg, och jag hoppas flygresan gick bra trots vädret.
(Sommarhagens Speechless)

Det som är så roligt är att Flisan snart ska få träffa kullbrodern som också bor i Stockholm, Sommarhagens Poker Face (Leo). SÅ glada de kommer att bli att få återse varandra igen. Håll koll på Flisans blogg, länk här till höger. --->

Så ännu en ny blogg länkas f o m idag, nämligen Sommarhagens LoveGame "Lovis" med ägare Lisa Attack-Olsson som tar jättevackra bilder. :)

1 Response to "Hej då Flisan!"

  1. lovisforever Says:

    Tack Maria <3